A Rede conta cunha nova fonte de consulta: Kalipedia. Esta nova ferramenta fundada polo Grupo Santillana ten como obxectivo poñer a disposición de toda a sociedade unha web de axuda ó estudio e a ensinanza, de acceso libre e gratuito.
Esta enciclopedia online contará con máis de 40.000 contidos de referencia divididos nas seguintes áreas: xeografía, lingua, ciencias, historia, literatura, filosofía, arte, tecnoloxía, física, química, matemáticas e informática.
Para que o usuario se sinta partícipe a integración multimedia que ofrece Kalipedia resulta determinante, dende visualiza-las obras de Velázquez a escoitar os discursos de grandes personaxes da Historia. Incluso pode desplazarse ó centro da Terra para comprender a orixe dos volcáns.
O que se pretende é que o usuario sexa protagonista.
Ademáis, Kalipedia ofrece a posibilidade de compartir, interactuar e participar a través do seu intercambiador, unha comunidade para mestres e estudiantes onde o internauta pode personalizar, ampliar, compartir, valorar, publicar e comunicarse con outras persoas: blogs multiusuario, foros, xeración de grupos con intereses afíns, avatares persoalizados, retos, concursos ou tests de autoavaliación.
Esta enciclopedia online contará con máis de 40.000 contidos de referencia divididos nas seguintes áreas: xeografía, lingua, ciencias, historia, literatura, filosofía, arte, tecnoloxía, física, química, matemáticas e informática.
Para que o usuario se sinta partícipe a integración multimedia que ofrece Kalipedia resulta determinante, dende visualiza-las obras de Velázquez a escoitar os discursos de grandes personaxes da Historia. Incluso pode desplazarse ó centro da Terra para comprender a orixe dos volcáns.
O que se pretende é que o usuario sexa protagonista.
Ademáis, Kalipedia ofrece a posibilidade de compartir, interactuar e participar a través do seu intercambiador, unha comunidade para mestres e estudiantes onde o internauta pode personalizar, ampliar, compartir, valorar, publicar e comunicarse con outras persoas: blogs multiusuario, foros, xeración de grupos con intereses afíns, avatares persoalizados, retos, concursos ou tests de autoavaliación.
No hay comentarios:
Publicar un comentario